Thursday 17 August 2017

870 Folding Optioner


Postat: tis 17 maj 2011 15:19 Remington Owners vill hjälpa våra medlemmar när de bestämmer vilken lager (buttstock) som är bäst för dig och din Remington 870. Det finns så många optionschoices tillgängliga just nu när det kan vara ganska svårt att välja en. Vi fortsätter att testa och granska de olika alternativen som finns tillgängliga. Om du vet om ett lager (buttstock) för Remington 870 som inte finns på listan vänligen posta upp och jag lägger till det. Foldbara ATI Tactical Top Folding Stock ATI Talon Tactical Stock ATI Talon Tactical Stock w Aluminium Uppgradering ATI Tactical 6 Position Side Foldning Lager ATI Tactical Stock W Pistol Grip BLACKHAWK SpecOps Mapp Shotgun Lager BLACKHAWK SpecOps NRS Shotgun Lager BLACKHAWK SpecOps Justerbar Shotgun Stock Choate Sidomapp Choate Top Folder Phoenix Teknik Kicklite Tactical Lager FAB-Försvar AGR870 FK M4 Foldning Butt Lager för Remington 870 FAB-Försvar AGR870 FK SB M4 Butt Lager för Remington 870 w Stötdämpare FAB-Försvar UAS870 Remington 870 Solid Piece Pistol Grip och UAS buttstock med Polymer vikande knä Mesa Tactical Urbino Taktisk lager Pistol Grip ATI Pistol Grip BLACKHAWK BreachersGrip Shotgun Stock Hogue Tamer Shotgun Pistol Grip Speedfeed Pistol Grip Lager Phoenix Teknik Kicklite Bak Pistol Grip Fast ATI Buttstock Pistol Grip ATI Akita Justerbar Stock BLACKHAWK CompStock Shotgun Stock BOYDS Sterling Thumbhole Stock Choate Lätta pistol Grip Stock Choate Pistol Grip Ungdom Kropp Armor Stock Choke Konventionell Mark 5 Lager Choke MK5 Pistol Grip Lager Choke MK 6 Lager Chole Konventionell Skeletonize Stock Hogue OverMolded Shotgun Stock Hogue OverMolded Shotgun Stock 12quot L. O.P. Speedfeed Sport Lager Speedfeed Ungdom Modell Lager 13quot SpeedFeed Monte Carlo Lager Speedfeed I Buttstock Med Integrerade Magazine Tubes Speedfeed II Fast Lager Speedfeed III Taktisk Lager Med Integrerade Magazine Tubes Speedfeed IV Taktisk Lager Speedfeed IV-S Shortened Tactical Stock Speedfeed IV Taktisk lager Speedfeed IV-S Tactical Stock 13quot Phoenix Teknik Kicklite Sporter Stock Top Upplagt: ons 10 aug 2011 20:52 Du måste lägga till de mesa taktiska alternativen. Top Posted: Sun Oct 30, 2011 3:50 pm Har någon använt Remington Sure-Shock-aktier jag försöker tämja recoil på min 870 slug gun efter dagens näsa blöda i intervallet. För närvarande har jag standard valnötlager med en limbsaverkudde. Recoil med 2 34 hornady sabots är fortfarande extream på bänken. Behöver hjälp snabbt när jakten börjar på en vecka. Om du inte kan sälja det köper du inte Top Top: Fri mar 09, 2012 4:03 pm vmax skrev: Har någon använt Remington Sure-Shot-aktier jag försöker tämja recoil på min 870 slug gun efter dagens näsblod på räckvidd. För närvarande har jag standard valnötlager med en limbsaverkudde. Recoil med 2 34 hornady sabots är fortfarande extream på bänken. Behöver hjälp snabbt när jakten börjar på en vecka. Jag installerade ett Sure-Shot-lager på min 870 12 ga. detta förflutna fall av samma anledning som du tittar på det. Det har varit min upplevelse att SS-aktien definitivt hjälper till att minska filtreklamet av slug och buckshot-laster. Jag behöver göra något målarbete med sniglarna och rifled choke ändå, men åtminstone dess hanterbara nu utan att bli beat up. Men jag tycker inte om känslan av SS grepp ergonomi. Vinkeln är inte rätt för mig och kommer förmodligen att ändras till antingen SpeedFeed II eller III, eller något annat så småningom. YMMV. Top Inlägg: Tis 10 Apr 2012 16:57 Hi new to the site och börjar utforska. Jag såg din lista över tillgängliga lager och såg inte den jag har installerat på listan så jag tänkte att jag skulle dela. Detta är Boyds Sterling Thumbhole-aktien. Jag har också matchande framkant installerat och de är mycket trevliga och välbyggda. Top Inlägg: Tis 10 Apr 2012 18:41 Tack för info och Välkommen till Remington Owners Top Inlägg: Ons 14 nov 2012 16:20 Jag har 20 ga. Express, och undrar vad några av de bättre alternativen skulle vara för det Majoriteten av de lager som jag har sett, åtminstone så långt som de taktiska serna säger nästan alla de är för 12 GA. Top Inlägg: Mån 14 jan 2013 09:59 Im går med det här. Söt Redigering: Beslutad mot. Ser söt ut, men vid 350 tror jag inte. Hanteras en 870 med ShurShot lager och förhand grepp och har beställt en uppsättning. 71 inklusive frakt för camo. EDIT 2: Received Im älskar det här, jag skjuter så mycket bättre nu. Har en aning varför, bara verkar mer naturlig. Fällan ändå måste se på fåglar i vår. Jag behöll den ursprungliga tjocka gummistoppplattan, den ersättning som den kom med var plast med lite skumgummi. Var väldigt lätt och kände mig ganska billig. Återanvändning av den ursprungliga gummistoppplattan gör denna hagelgevär mer balanserad. Top rootbrain skrev: Jag går med det här. Söt Redigering: Beslutad mot. Ser söt ut, men vid 350 tror jag inte. Hanteras en 870 med ShurShot lager och förhand grepp och har beställt en uppsättning. 71 inklusive frakt för camo. EDIT 2: Received Im älskar det här, jag skjuter så mycket bättre nu. Hade en aning varför, verkar bara mer naturlig. Fällan ändå måste se på fåglar i vår. Jag behöll den ursprungliga tjocka gummistoppplattan, den ersättning som den kom med var plast med lite skumgummi. Var väldigt lätt och kände mig ganska billig. Återanvändning av den ursprungliga gummistoppplattan gör denna hagelgevär mer balanserad. Jag hade det lageret, jag tyckte inte om det Det var på min kalkonpistol och skytte 3.5quot Hevi-shot magnum blandar med ett Hevi-13-choke-rör kommer att rocka din värld. Ive blåste mitt ansikte några gånger Gick tillbaka till min supercell butt lager Om det är högt, det kommer till marken TopATI är IMOE, inte bra utrustning. Knoxx är väl sammansatt utrustning, liksom Mesa-linjen. Jag använder inte Knoxx eftersom jag bara aldrig har kunnat bli bekväm med dem. Jag är en fullstödig kille. Du kan skjuta en PM till JK Supply. De lade upp på FB igår, att de just hade fått en massa 870 LE svängningar, några av pistolerna hade fabriksmappar. Kan ordna en byte för hela ditt lager för en av dessa vikningsaktier. Inte en advokat, bara en tidigare LEO stolt att ha tjänat. Amerikaner har rätt och fördel av att vara beväpnad - till skillnad från medborgarna i andra länder vars regeringar är rädda för att lita på vapensmänniskorna. - James Madison Calguns medlem Osokne har bara lagt upp en tråd igår om Remington Metal mappen i det här avsnittet och titeln quotRemington Top Folding Stock. quot sa han en plats som heter quotTriple Aquot i Vallejo har en till salu. Jag brukade ha Quote ONLY Quot Remington-mappen på en äldre Wingmaster, det lägger verkligen på den hagelgevären om jag minns rätt. Jag har en Mesa Tactical teleskoplager med buffert på min 870P mycket hög kvalitet och tyvärr. dyr. Jag köpte min från en medlem här till en betydande rabatt. Det finns 3 versioner av Mesa-aktien och om du forskar. kom ihåg att det är viktigt att skilja de 3 versionerna och deras skillnader. Jag valde quotEOquot-versionen av Mesa. fyi Limbsaver har nu en recoil absorberande glid på rumpan som fungerar på Mesa. På min gamla Wingmaster. Jag skulle inte tänka på att ändra det genom att byta lager. Senast ändrad av bsg 08-28-2010 kl 16:47. 08-28-2010, 10:18 PM Anmälningsdatum: Jun 2009 Remington LE toppmappen är en smärta nog att skjuta med kroppspansar, skulle hata att skjuta det ensam. Butlerbäcken fungerar väldigt bra. Det fanns Försäljare körningar av 870s för några år sedan som kom med Butler Creek lager på dem. Även hade inbyggda skalhållare i lagret. Du kan också hålla din sidosadel med Butlerbäcken. Nej till SpecOps som du skulle behöva ta bort saxens sax. Jag vet ingenting om de andra som du nämnde. JD McGuire, Ägare AIampP Tactical Remington Lagstiftning Mossberg LE Armorer Aiptactical takticalgunsling Om du går till en pistolkamp, ​​ta ett hagelgevär. Om du inte kan ta ett hagelgevär, gå inte. Du får inte posta nya ämnen Du får inte posta svar Du får inte posta bifogade filer Du får inte redigera dina inlägg Alla tider är GMT -8. Klockan är nu 08:14. Första gången postar här. Har tappat in i wast kunskapspoolen under en tid nu. Det är inte HD-frågor som sådant, men jag tänkte på att om någon visste att det föll på lager skulle det vara du. Jag jagar från en kajak och jag har några sätt från var jag kan lägga den i vattnet till lagliga jaktmarker. Balansen i kajaken är förstörd av vikten på vapnet högt på däcken och jag vill kunna placera vapnet i kajaken vid fötterna istället för att förbättra detta. Även om jag har det kortaste lagliga fatet som finns i mitt land (Danmark - 22quot), är det bara inte möjligt nu. Såvitt jag kan se ett justerbart lager kommer inte att skära tillräckligt mycket för att åtgärda detta. I mitt sinne har jag bara en lösning - ett vikningslager. Att ta tunnan i transit kan vara ett alternativ, men en skyttechans kan uppstå med endast begränsad tid att svara, så jag skulle vilja utforska foldningsalternativet. Jag vet att de flesta av er inte kära i att lägga på lager på grund av de skäl som nämns om och om igen här, men jag har bestämt mig för att prova det. Det som bestämdes - vilket är det mest hållbara och solida alternativet Jag tror att en toppmapp är stabilare även om cheekweld kan vara en tik, men kan du rekommendera ett varumärke över andra. Varje erfarenhet av olika märken och modeller kommer att uppskattas. Sun Jan 03, 2010 1:01 pm Inlägg: 389 Plats: Northwest Arkansas Tackat: 0 gången Tackat: 0 gång Tyvärr har jag ännu inte hört mycket, om något, bra om 870 vikningsbestånd. Det inkluderar högre än sådana som KnoxxBlackhawk Cop eller SpecOps-folkkapitalet, som förmodligen är bättre än de billigaste från ATIChoateetc. Men ändå inte bra. Och jag har varit mindre än imponerad av någon av dem som Ive försökte personligen. För fulltidstjänst på hemförsvar, patrull eller quottacticalquot hagelgevär, är mitt råd att hålla fast vid ett fast lager, antingen traditionellt eller med ett pistolgrepp, beroende på vad du föredrar. Den vikande stammen kan vara användbar under vissa begränsade omständigheter (dvs. på ett sekundärt brytningsgevär som bärs av en soldat på hisher pack), men det blir mindre bekvämt och i allmänhet mindre hållbart än de fasta alternativen. Dessutom, mycket som undermappslagret på vissa AK-skivor, gör det mycket svårare att få en bra kindsvets. Och ja, det är mer att använda ett hagelgevär än att peka det i zombieens allmänna riktning. Och medan du var på (allmän) ämnet, säg bara nej till pistolgrepp (sans buttstock) på hagelgevär. Jag bryr mig inte hur cool det ser ut, eller vad de gör i filmerna. Anledningen till att jag vill ha en mapp är så att den här enheten lättare kan bäras i ett fordon när man reser. Så mycket som jag personligen gillar ett fast lager på allt, gör en choate Ungdom inte jobbet där tror jag, om det inte är en SBS. (Eller strängt en bagagejuka som inte används inom bilen) Ja, det är inte den enda lösningen för ett hagelgevär, men en bra kompromiss när det handlar om hopfällda begränsningar som inuti en bil. (där det fasta lagret är oanvändbart, för i likhet med 90 situationer kan du ändå inte lägga in lagret i din axel, eftersom SD i bilen är ett alternativ. Om det inte är någon oro för OP, eller en släpvagn Som nämnts tidigare, mer kraft till fasta lager) Å andra sidan driver du bilar som slagskepp, så kanske du har mer utrymme att använda fullstödiga hagelgevär. Eftersom det inte är det enda hagelgeväret som OP har, tycker jag att det är ok att ha ett hagelgevär för biltjänst. Jag skulle inte rekommendera en mapp om det var den enda hagelgevären. Anmälde: Sol 24 Okt 2004 21:00 Inlägg: 629 Plats: The Swamps of NC Har tackat: 0 gången Tackat: 0 gång Ja, jag har en med Remington originalt stål topp-mapp, och det är den enda jag Faktiskt som. Dess nästan 50 år gammal och det fungerar bra, det tillhörde en farbror, då min far, och nu jag. Hur många mappslag kan du hitta med den typen av track record. Naturligtvis har den brottsbekämpning bara stämplat på den (vilket betyder ingenting) och är en björn att hitta (som gör) så lycka till. Headshots. huvudskott. Vet du hur man gör något annat Hej, du blir förvånad över hur många saker som fungerar Ja, det är tusen rundor i fickan, och jag är glad att se dig: Fördelen med .22lr

No comments:

Post a Comment